.: مهنا :.

ساخت وبلاگ

نسخه پرتابل (Portable) نرم افزارها در ابتدا برای نرم افزارهای امنیتی شهرت یافت ولی کم کم به تمامی نرم افزارها منتقل شده و کار کاربران کامپیوتر را راحت کرده است و دیگر شما به وسیله این نرم افزارها دیگر احتیاج به نصب نرم افزارهای متعدد بر روی ویندوز خود نخواهید داشت به این گونه نرم افزارها USB Edition هم گفته میشود.

Opera یکی از بزرگترین و زیباترین مرورگرهای اینترنت است این مرورگر زیبا و پرسرعت هر روزه با امکانات بسیار خوبی که دارد کاربران اینترنتی را مجاب به استفاده از این مرورگر میکند این مرورگر با تکنولوژی جالب و زیبای خود در هنگامی که صفحات وب را باز میکند ابتدا تمامی فایلهای متنی سایت را لود کرده و سپس عکسها را با کیفیت پایینتر و سپس کیفیت اصلی عکسها را به نمایش میگذارد این تکنولوژی بسیار خوب بسیاری از کاربران این مرورگر را راضی نگه داشته است و به همین جهت شاید بتوان به جرات گفت که سریعترین مرورگر در باز کردن صفحات وب مرورگر اپرا میباشد شرکت اپرا در حالی که اینترنت اکسپلورر شرکت مایکروسافت بر روی ویندوز در حالت نصب شده است و بسیاری از کاربران به خود زحمت نصب مرورگر دیگری را نمیدهند و در حالی که تبلیغات بسیار گسترده ای برای مرورگر موزیلا فایر فاکس میشود توانسته است حدود 12% از کاربران اینترنتی مجاب به استفاده از این مرورگر بسیار زیبا کرده است یکی از بهترین تکنولوژیهای این مرورگر تکنولوژی Speed Dial است که کمک بسیار شایان ذکری در باز کردن صفحات شما میتوانید صفحاتی را که هر روزه در آن بازدید دارید در Speed Dial ذخیره کرده و فقط با یک کلیک بر روی آن صفحه سایت را باز شده در مقابل خود ببینید. (دانلود در ادامه مطلب )

.: مهنا :....
ما را در سایت .: مهنا :. دنبال می کنید

برچسب : مرورگر , اپرا , Opera , 11,5 , پرتابل , Portable, نویسنده : مهدی و سینا mahna بازدید : 435 تاريخ : سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت: 3:12

راهنمای جامع خرید خودرو

برسی های کامل از نظر کیفی و ایمنی.

مشخصات فنی تمام خودرو های موجود در ایراناز جمله :

دنا - کیزاشی - رانا - گرند ویتارا - سریر - سورن - پژو 207 - سمند - سمند ال ایکس - پژو 206 - 206 اس دی - پژو پارس - تندر 90 - پژو 405 - زانتیا - مگان - تیبا - پراید 132 - 141 - 131 - 111 - ماکسیما

تست تصادف 13 خودرو معروف در ایران

 

.: مهنا :....
ما را در سایت .: مهنا :. دنبال می کنید

برچسب : راهنما , خرید , خودرو , ماشین , ایرانی , تست , تصادف , ایمنی , Crash , test, نویسنده : مهدی و سینا mahna بازدید : 1550 تاريخ : سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت: 3:11

تاکنون به فکر ذخیره فایلهای ودیویی از سایتهای اشتراک ودیو بوده اید؟

برخی از این سایتها مانند یوتیوب ودیوهای خود را به سادگی برای دانلود قرار نمیدهند حتی در برخی مواقع روش دانلود از طریق سایتها یا نرم افزار ها هم جواب نمیدهد. حال باید چه کرد؟

بقیه توضیحات در ادامه مطلب

مخصوص مرورگر فایر فاکس


.: مهنا :....
ما را در سایت .: مهنا :. دنبال می کنید

برچسب : دانلود , یوتیوب , یوتوب , Download , free , رایگان , فلش , بازی فلش , آپارات, نویسنده : مهدی و سینا mahna بازدید : 3477 تاريخ : سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت: 3:11

مديريت دانلودهاي شبانه و انجام عمليات هاي زمان بندي خاص با Bidaar 1.45
استفاده مفيد از زمان و برنامه ريزي براي آن همواره براي کساني که ارزش واقعي زمان را ميدانند مورد توجه خاصي قرار داشته است. بديهي است برنامه ريزي و استفاده از زمانهاي مرده و بلا استفاده مانند زمانهايي که پشت سيستم خود نيستيد، همچنين زمان خواب و حتي زمانهايي که در مسافرت هستيد و دسترسي به سيستم خود نداريد ميتواند مقدار زيادي از آن زمانهاي مرده را زنده کند. از اين رو نرم افزار بيدار به منظور انجام عمليات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازي مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمايشگر، اجراي برنامه و ريبوت کردن مودم ADSL در زمان يا دوره زماني خاص طراحي شده است.
 يکي از کاربرهاي مهم اين نرم افزار براي مديريت دانلود هاي شبانه و يا انجام عمليات نرم افزاري خاص (بطور مثال انجام آناليز و محاسبات) در زمانهاي تعيين شده مي باشد. با نرم افزار فارسي بيدار شما مي توانيد برنامه ريزي نماييد که سيستمتان در ساعت مقرر روشن شده و مودم ADSL شما را Restart کرده و آن را با اکانت شبانه بالا بياورد و همچنين عمليات دانلود شما را انجام داده و در نهايت سيستم را در ساعاتي خاص خاموش نمايد!
 اين نرم افزار داراي محيط کاربري کاربر پسند و کاملا فارسي (تاريخ شمسي) مي باشد، حافظه بسيار کمي را اشغال کرده و ميتواند بطور قابل حمل (Portable) نيز مورد استفاده قرار بگيرد. همچنين براي نصب و استفاده از آن نيازي به داشتن سطح دسترسي Admin سيستم نمي باشد.

.: مهنا :....
ما را در سایت .: مهنا :. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی و سینا mahna بازدید : 434 تاريخ : سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت: 3:14

آپادانا، نرم افزار ایرانی قدرتمند برای ساخت برنامه های چند رسانه ای می باشد.این نرم افزار به طور کلی شبیه به نرم افزار Multimedia Builder میباشد اما قویتر از آن است. ویژگی های این نرم افزار جالب را در ادامه می توانید مشاهده کنید.


.: مهنا :....
ما را در سایت .: مهنا :. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی و سینا mahna بازدید : 2157 تاريخ : سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت: 3:10

خيلي از کاربران دوست دارند در ويندوز خود تغييراتي جهت کاربرد بهتر و روانتر ويندوز اعمال کنند. شما با اين نرم افزار ميتوانيد ويندوز خود را به سليقه خودتان تغيير دهيد؛ ويندوز را بهينهسازي کنيد. ميتوانيد اطلاعاتي در مورد ويندوز ، درايوها ، حافظه و .... دست آوريد. به برنامه فرمان دهيد تا کارهايي براي شما به صورت خودکار انجام دهد. ويندوز خود را تعمير کنيد و... .

دانلود در ادامه مطلب (پست ویژه ی کاربران)


.: مهنا :....
ما را در سایت .: مهنا :. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی و سینا mahna بازدید : 506 تاريخ : سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت: 3:12

نرم افزار پرتابل و بسیار کم حجم ایران تی وی که شمارا قادر به تماشای شبکه های تلوزیونی و رادیویی ایرانی می کند.

نسخه اول این نرم افزار فقط حاوی شبکه های سراسری بود اما نسخه ی دوم این نرم افزار که هم اکنون در حضور شماست دارای 37 کانال تلوزیونی اعم از سراسری و استانی و 23 کانال رادیویی است.

دانلود در ادامه مطلب

.: مهنا :....
ما را در سایت .: مهنا :. دنبال می کنید

برچسب : دانلود,تلوزیون,اینترنتی,ایران تی وی,iran tv,نسخه دو, نویسنده : مهدی و سینا mahna بازدید : 13301 تاريخ : سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت: 3:13

آیا تاکنون به فکر تعویض تصویر پشت زمینه ویندوز هنگام وارد کردن رمز عبور بوده اید؟

نرم افزار Windows7LogonEditor شما را به آرزویتان خواهد رساند.

دانلود در ادامه مطلب

.: مهنا :....
ما را در سایت .: مهنا :. دنبال می کنید

برچسب : ویرایش, نویسنده : مهدی و سینا mahna بازدید : 777 تاريخ : سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت: 3:13